.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
از زير كار در رفتن برخي از نمايندگان مجلس
از زير كار در رفتن برخي از نمايندگان مجلس

غلامعلی حدادعادل، رئیس مجلس هفتم که در مجلس هشتم نیز ردای نمایندگی مردم تهران را و ریاست کمیسیون فرهنگی را بر تن دارد، درباره دلایل تاخیر و غیبت نمایندگان در جلسات بررسی برنامه پنجم توسعه، به فارس گفت: 290 نماینده در مجلس فعالیت می‌کنند که برخی احتمالا بر اثر بیماری نمی توانند در جلسات شرکت کنند و عده‌‌ای دیگر هم ممکن است مشغول گرفتاری‌های حوزه انتخابیه خود باشند.
وی افزود: به طور نمونه امکان دارد که در جریان سفرهای استانی رئیس جمهور نمایندگان استان‌های مربوطه با وی همراه شوند و این مسئله می‌تواند دلیل دیگر غیبت برخی نمایندگان در صحن علنی مجلس باشد.


امکان دارد عده‌‌ای از نمایندگان غایب و تاخیر کننده در جلسات علنی از زیر کار در روند
نماینده مردم تهران در مجالس ششم، هفتم و هشتم گفت: دلیل غیبت یا تاخیر عده‌‌ای دیگر از نمایندگان هم این است که تعدادی از آنها در طول روز ملاقات‌هایی دارند و برخی دیگر نیز جهت سخنرانی یا امور دیگر در دانشگاه‌ها و مراکز مختلف علمی و فرهنگی حضور پیدا می کنند.
حدادعادل در عین حال خاطرنشان کرد که نمی توان کتمان کرد امکان دارد عده‌‌ای از نمایندگان غایب و تاخیر کننده در جلسات علنی از زیر کار در روند.


همواره حدود 80 یا 90 نفر از همکاران در مجلس حضور ندارند
وی با بیان اینکه حدود 10 سال است که در مجلس شورای اسلامی حضور دارد، متذکر شد: در طول مدت حضورم در مجلس همواره حدود 80 یا 90 نفر از همکاران در مجلس نیستند که این مسئله در جریان بررسی برنامه پنجم هم وجود دارد.
رئیس سابق مجلس اظهار داشت: برنامه پنجم توسعه از مهم‌ترین برنامه‌های کشور است؛ چرا که در واقع به زیرساخت‌های کشور ارتباط دارد و بر این اساس شاهدیم که نمایندگان هم بیشتر از روزهای معمولی برای بررسی آن وقت صرف می‌کنند.
حدادعادل معتقد است که نمایندگان ملت خوشبختانه نسبت به دیگر طرح‌ها و لوایح، دقت و جدیت بیشتری نسبت به لایحه برنامه پنجم دارند و در مجموع همه آنها به اهمیت برنامه پنجم واقفند.
گفتنی است، جلسات علنی مجلس هشتم همیشه با 8 الی 90 صندلی خالی و با رقم 194 نماینده به رسمیت می رسد که بارها جلسات علنی مجلس به خاطر خروج پی در پی نمایندگان از رسمیت می افتاد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.124 seconds.